torek, 30. september 2014

Nov začetek

Poletje Počitnice se zaključujejo in jaz se poslavljam od njih.
Dani so mi bili trenutki svobode, zanimive izkušnje in prijetni spomini.

Prihaja čas, ko se bom spet oblačila po plasteh in se (skoraj) vsako jutro odpeljala v ljubljansko kotlino (in nemalokrat tudi meglo).
Pričakujoč, da se bo vsak dan nekaj lepega zgodilo.
Občudujoč rože na tržnici v prestolnici.
Hiteča sem in tja, obenem pa vedno pripravljena na dolge pogovore ob kavi. Ali dveh. :)

Pripravljena na nova znanja in nova spoznanja,
z željo po dobro izkoriščenem času.

In hkrati se puščam presenetiti tistemu, kar me v tem letu skrivnostno pričakuje.

Lepo in malo manj lepo.

S čudovitimi ljudmi, ki vrtijo moj svet.

Dobrodošel, oktober; dobrodošlo, novo akademsko leto. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)