petek, 2. september 2016

Tenerife, drugi dan

Dolgo časa nazaj sva že bila na poročnem potovanju, pa še kar dolgujem poročila...

Vsak dan sva domačim zvečer poslala mail in sedaj jih bom počasi delila še tu. Fotk ni tako zelo veliko, so pa. Meni sedaj delajo skomine vsi spomini na najin dopust, počasi pa že voham tistega, ki, srčno upam, še pride.

Začenjamo kar z drugim dnem, ker sva prvi dan po utrujajoči in dolgi poti večinoma prespala. :)

Najin hotel se je nahajal pol ure stran od letališča Reina Sofia na južni strani otoka, le nekaj km oddaljen od najbolj obljudenih obal Los Christianos in Playe de las Americas. Midva sva uživala na obali Costa Adeje.

*****
Lep pozdravcek vsem. :)

Upava, da se imate lepo. Vremenska napoved nama kaze, da ste imeli 26 stopinj - vec kot midva. :) Tu je bilo 25. :)

Zjutraj sva pozajtrkovala kot kralja, bilo je res dobro in spila sva pol litra kvazi-kave. :)

Ko sva ze jedla sladico (da mi ne bo prstan prevelik ;)), je Jernej postregel s sampanjcem. Dalec od Istenicevega Desireja ali pa Muscadorja je bil, pa sva vseeno spet nazdravila na srecen zakon. :)

Po zajtrku sva se odpravila pes ob obali pogledat kako je s ponudniki rent-a-car in uspesno ugotovila, da bova zvecer lahko najela avto. V tem trenutku je ze parkiran 30 m stran od hotela in naju caka. Sva vzela za dva dni, da lahko v miru obisceva in si ogledava nekaj krajev. :)

Ob vracanju proti hotelu sva v hipermarketu kupila se pitno vodo - iz pipe je zelo klorirana...

Ko sva se vrnila, sva sla malo na bazene pred hotelom in se kot dva upokojenca namakala v jacuzziju. :) Ko sva zelela it v vecji bazen, sva ugotovila, da je voda prehladna, zato sva raje zasedla najina lezalnika in dovolila soncu, da naju je pozdravilo. Meni se spet kar dobro poznajo vsepovsod rdeci odtenki, Jernej pa ima ocitno bolj Marinkovo kri - samo temen postaja. :)

Ob 17.30 sva imela sestanek z gospo iz agencije, ki ji gre anglescina bolj svoh (sklepava, da je Nemka), ki nama je samo na hitro razlozila kako je s povratnim letom in informacijami glede tega.

Ob 18h sva bila pri sveti masi v cerkvi sv. Sebastjana, ki je cez cesto. :) petje je bilo razgibano in ob kitari, denar pa je pobirala zenska s soncnim ocali. Je bilo v cerkvi res veliko sonca. :D

Po masi sva sla pes po avto, najela sva belega polcija. :)

Potem sva v sobi odlozila robo in sla na vecerjo. Danes, ko sva bila malo bolj naspana in se v hotelu ze bolje zanjdeva, so bili tudi ucki malo bolj lacni. :)

Sicer pa so naju zelo presenetili s hrano, ki je popolnoma drugacna, kot vceraj. Svezi orjaski lignji so bili top of the dinner. :)

Za sladico pa sva si privoscila sladoled s cokoladnim in jagodnim sirupom in smetano. :)

Toliko za danes. :)

Jutri greva na sever otoka, bova videla, kaj vse nama uspe videti. Glavni cilj je Loro Park, kaj pa se bo, pa poveva jutri. :)