četrtek, 14. marec 2019

Dva mala slončka

Klara mi v poslane voščilnice vedno zapiše lepe besede p. Pavleta Jakopa in ko sem izdelovala ti dve voščilnici, sem točno vedela, kaj bom vanju zapisala (in od kje bom prepisala, ker sem si knjigo Potapljanja želela kupit, pa je razprodana, šment).

Novi Tinini pripomočki so kot nalašč čakali na otvoritev. V oval, podložen z moos gumo, pa sem položila slončka (ki se jih še učim barvat).

Voščilnici sta enaki, saj smo v naši zakonski skupini prejšnji mesec pozdravili prihod Geme in Jonatana. Tako je vsaka družina dobila voščilnico in svečko od preostalih članov v zakonski skupini.

Okrasila sem tudi kuverti in prav toplo mi je bilo pri srcu, ko smo pozornost predali staršem.

Prijavljam v Galerijo meseca marca.











1 komentar:

  1. Uh, upam, da si znala prebrat:)! Lepa slončka (barvanje ti gre super!) in krasno izvirno darilo za zakonsko!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)