petek, 7. september 2018

Kam hitiš?

Kam hitiš, fantič moj?
Tolikokrat v zadnjih dneh se spomnim,
kako je bilo,
ko si Ti prihajal na svet.
Kako sva Te neučakana pričakovala,
kako sva se Te veselila
in končno razveselila ob Tvojem glasnem prihodu.
In sedaj...
Sedaj počasi postajaš veliki brat.
Opazujem Te v vsej Tvoji nežnosti,
ki jo premoreš,
ob Tvojih nežnih dotikih,
iskrenih objemih,
prepričljivih ne-jih,
zanesljivih ja-jih.
Skoraj ne dojemam,
kako zelo dobro že vse razumeš.
Prosim, odnesi v smeti.
In Ti greš, odpreš vrata omarice, vržeš v smeti,
zapreš vrata omarice in prideš nazaj.
Kako vneto nam vsak dan kaj pripoveduješ.
Kako rad se voziš s svojim poganjalcem,
pobiraš jabolka, hruške, slive
in jih skrbno odlagaš v svojo lolo.
Točno veš, česa ne smeš
in točno veš,
kako boš mene lažje prinesel okrog,
kot očija.
Rad se igraš s svojim traktorjem,
z veseljem karkoli pomagaš
in zvečer, ko Te vprašam,
kaj bi jedel za večerjo,
mi skoraj vsak dan praviš,
da bi jaca.
In vse to in še več si Ti,
mali mož,
ki si še lani nebogljeno ležal v najinem naročju,
bil ves odvisen od naju,
danes pa si tako samostojen,
krepak in zvedav!
Naj Ti Življenje napiše čudovito zgodbo,
mali moj korenjak!
In vedno, vedno imej srce polno ljubezni,
takšno kot je danes.
Bodi iskren,
ravno prav samosvoj,
čuteč in nežen.
Prijazen in nasmejan.
Zaupaj.
In nikar, nikar se ne ustavi,
svet je Tvoj!
foto: Tamara Bizjak

3 komentarji:

  1. Sem že mislila, da je že veliki bratec:)! Mislim nate in na vas...

    OdgovoriIzbriši
  2. To je moj veliki vnuk, naš sonček. Naj se mu v zdravju in veselju kmalu pridruži bratec ali sestrica in bodte srečni in blagoslovljeni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Neža, ti si prava umetnica pisanja, in iz tebe izžareva ena sama ljubezen. Naj se vam kmalu pridruži še malo dete, ki ga zagotovo že nestrpno čakate. Bog vas blagoslovi vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)