petek, 30. november 2018

Palčki pomagalčki

V tem večeru se hvaležno oziram v današnji dan,
hvaležna sem za vse, ki sem jih srečala
za vse, ki sem jih imela v mislih,
za produktivnost
in rahlo utrujenost, ki sedaj naznanja,
da bom šla zgodaj spat. :)
Jernej in Izak sta včeraj šla na svoje prvo skupno
oče-sin potovanje,
v London.
Izak je prvič letel s potniškim letalom
in verjetno ima navdušenost nad letali
in letenjem
po očiju. :)
Vem, da se imata krasno,
s seboj sta vzela tudi družbo
in menda vsi skupaj zelo uživajo.
Pa vseeno komaj čakam, da prideta domov. :)
Drejc že spi,
meni pa v tem trenutku delajo družbo
Palčki Pomagalčki.
Tako sem jih poimenovala
in tisti dan,
ko je Vladka objavila domačo nalogo,
je takoj eden od Pomagalčkov skočil v moj krog.
Domačo nalogo (motiv v krogu) prinašam šele danes,
ker sem strašno neresna učenka
in sem zvezek do danes pozabljala doma. :)
Pokazala jo bom tudi v novemberski galeriji,
saj je s pripomočki Najlepšega para res užitek ustvarjat.
Hvala sošolkam in učiteljicama
za prijazne komentarje in ocene. :)



1 komentar:

Hvala za tvoj komentar! :)