ponedeljek, 28. januar 2013

Prišla je najmlajša sestrična

Da prihaja sem izvedela nekega maja 2007, ko sem med sprehodom ob obali na ušesa vlekla (ja, to sem zelo rada počela...), kaj se mami pogovarja s teto. "Konec januarja bo," je rekla, jaz pa sem se komaj zadržala, da nisem začela vriskat in skakat od veselja.

In potem je bil pondeljek, 28. januar, tako kot danes. Ura še ni bila osem, ko sva z mami čakali na pregled pri gastroeneteorologu in ji je zazvonil telefon. Klicala je mama, ki je vsa vesela hitela razlagat, da je deklica zdrava, lepa in oh in sploh čudovit dojenček.

Popoldne istega dne je prišla na obisk moja najstarejša sestrična in skupaj smo se veselile naše najmlajše sestrične. In še ene vesele novice: da najstarejša sestrična pod srcem nosi dete... :)

Čudovit ponedeljek je bil, naj bo tak tudi današnji! :)

  ...najino prvo srečanje...      ...  in skoraj 5 let kasneje...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)