petek, 1. marec 2013

Njamastično, tretjič.

Dolgujem še en recept. Ljudstvu, ki je bilo v zadnjih dveh mesecih navdušeno nad dvema tortama. Saj nista bili nič posebnega (po receptu sodeč), sta bili pa dobrega okusa. :)

Torej.

Biskvit:


  • 5 jajc
  • 15 dag sladkorja v prahu(!)
  • 15 dag moke
  • 1/2 pecilnega praška
Stepemo trd sneg, ki mu med stepanjem postopoma dodajamo sladkor v prahu. V sneg dodamo rumenjake in počasi mešamo z metlico(!), kasneje pa dodamo še moko, v katero smo vmešali pecilni prašek. Mešamo počasi. Masa je ob koncu penasta - če smo prav delali. :)

Predhodno ogrejemo pečico, nato pa maso v pekaču pečemo pri 80°C približno pol ure.

Biskvit ohladimo in ga prerežemo na tri dele.

Vse plasti biskvita namočimo s sokom od sadja, ki ga bomo kasneje dali v torto.

V prvo torto sem sama dala breskve in višnje. Nisem delala posebne kreme, sem kar namazala s smetano, dodala sadje, po vrhnji plasti biskvita pa sem tudi namazala kar smetano. :)

V drugo torto sem dala gozdne sadeže (kupila sem zamrznjene in jih stalila). Krema je bila čokoladna.

Krema:

  • 100 g mlečne čokolade
  • 100 g jedilne čokolade
  • 250 mL sladke smetane
Na sopari skuhamo čokolado in smetano. Ves čas mešamo in smo previdni, da krema ne zavre! Ko je lepo tekoča (in je čokolada popolnoma staljena), kremo ohladimo in jo z mešalnikom dobro zmešamo. Zopet damo v hladilnik in dobro ohladimo, da je krema smetanasto mazava.

Namažemo po biskvitu in dodamo sadje.

Tudi drugo torto sem po vrhnji plasti biskvita namazala s stepeno smetano, v katero sem dodala kremfix, da je trdnejša in nekoliko bolj obstojna.

Z malce domišljije lahko torto okrasimo, ji dodamo čokoladne kroglice/bombone/...

Pa dober tek! :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)