ponedeljek, 9. november 2015

:)

Pri verouku, prvi razred.
Se pogovarjamo o naših družinah
in v zvezke narišejo svoje družine.
Me izzovejo: "Neža, tudi ti, ti pa na tablo!"
Dobro, pa bom. Čeprav nimam dobrih risarskih sposobnosti.
Narišem. In na glas komentiram:
"To je moj ati, ima očala in mu je ime Boštjan.
To je moja mami Martina.
To je moja sestra Marija,
to je moja sestra Ema
in to je moj brat Jožef."
Čez nekaj trenutkov pa pravi deklica iz prve klopi:
"Neža, a mi mormo tud Jožefa pa Marijo narisat?"

foto: Tomaž Sokol

2 komentarja:

  1. Kok so prisrčni :) ... (Čeprav glede na to, da redko kje najdeš otroka s tako lepima imenoma, razumem zakaj so mislili, da si ti narisala tista Svetopisemska :) )...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      Res so, pravi mali cukri. :)
      Hvala za kompliment - mata ati in mami izpiljen okus. ;)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar! :)