petek, 15. januar 2016

Čokolada reši vsak problem :)


Tako pravijo. In včasih je res.

Sicer nisem človek, ki ne bi zdržal brez čokolade, a včasih mi zapaše in takrat jo je treba poiskat in pojest. Košček ali dva. Ali pa tri. :)

Iz rawr.si so me že pred novim letom presenetili z emailom, če bi želela poizkusit njihove vegansko-presne čokolade (čeprav mojega življenja ne krojijo nikakršni presno-veganski vzgibi, s spoštovanjem do vseh, ki tako živijo) in seveda sem se strinjala. Ko sem si ogledala njihovo ponudbo, se nikakor nisem uspela odločit med mentolom in pomarančo, potem vseeno nekako pristala na mentol (ker je čokolad z resnično dobrim okusom mentola ob vsej ponudbi vseeno manj kot tistih s pomarančo), prejšnji teden pa sem po pošti dobila kar dvojno čokoladno presenečenje. :) Poslali so mi kar obe čokoladi. In dobila sem ju ravno tisti dan, ko sem že pozabila, da menda dobim pošiljko in sta polepšali tečen trenutek (ali pa uro, ali pa dan, kakor vzameš :)).

Kar nekaj časa sem ju pustila čakat na mizi in se odločila poizkusit ju enkrat, ko bom lahko zares uživala v njunih okusih.

V sredo proti večeru sem ju odprla in poizkusila najprej pomarančno. Priznam, da v prvem koščku nisem vedela, kaj naj se odločim - ali mi je dobra, ali mi ni dobra. Potem sem poizkusila še mentolovo in dovolila brbončicam, da nekoliko dlje okušajo čokolado. In še enkrat poizkusila pomarančno. In bila sem navdušena. Potem sem nesla v oceno čokoladi še atiju, pa sestrama in bratu, ko se je mami vrnila iz službe pa še njej. In vsi smo bili navdušeni. Nad polnostjo okusa, nad dobro strukturo, nad veliko vsebnostjo kakava in nad tem, da je to takšna čokolada, kot se zagre.

Čeprav smo navajeni na tiste klasične in mlečne čokolade, nas je rawr čokolada navdušila in ko boste kdaj potrebovali dobro čokolado, ki ne bo spraševala neumnih vprašanj, ampak samo razumela in vas razveselila, si privoščite rawr čokolado. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)