torek, 27. november 2018

Najboljši avto

Najboljši avto vozi srečne ljudi.
Enkrat sem videla fotografijo
mislim da fička (ali pa je bila stoenka, ne spomnim se točno),
na katerem je bila zapisana zgornja misel.
Zelo se strinjam z njo;
ni važno, katere znamke in model in letnik avta voziš,
če si v njem srečen,
je avto najboljši. :)

Za gospoda, ki s svojo ženo in hčerko vodi avtohišo,
sem ob njegovem okroglem jubileju izdelala tole voščilnico
s posebnim odpiranjem.
Še dobro, da ni popolna, da bom lahko tehniko še izboljšala. :)
V notranjost sem zalepila željo, naj ujame svoje sanje,
saj mi je njegova žena zaupala, da mu bo za rojstni dan izpolnila dolgoletno željo. :)

in zaradi uporabljenih izdelkov Najlepši par jo pripenjam v Galerijo meseca novembra.



3 komentarji:

  1. Super misel, lepa voščilnica in huda barvna kombinacija:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš, da sem to misel tudi sama enkrat ugledala na enem izmed avtov.
    Verjetno je bil res en retro! ;) Krasna je tvoja voščilnica in to odpiranje, zapiranje je super ideja. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je izbrana barvna kombinacija. Pa seveda motiv, primeren za moško voščilnico.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)