petek, 16. marec 2012

Kaj mi lahko polepša dan?

V moji beležki "za kar tako in za vse" se je ta teden pisal seznam. In to zato, ker sem bila tako muhaste volje, skoraj bi lahko rekla, da se me je prijela bipolarna motnja, da sem enostavno morala bodriti sama sebe in se spomnila večih stvari, ki so mi kdajkoli polepšale dan.

Nastalo pa je tole:

- ena ura tišine,
- dober jogurt,
- sveža voda,
- nov lak za nohte,
- odprt cvet na orhideji,
- nepričakovan sms,
- skodelica dobre kave,
- sončni vzhod,
- povabilo na čaj,
- nova maskara,
- muffin(i),
- dober pogovor,
- zamuda (cilj opravičuje sredstva!),
- nov besedni termin ali nova beseda v slovarju, ki ga piševa s cimro,
- lepa pesem,
- utrujenost (ker vem, da sem aktivna!),
- nasmeh na neznančevem obrazu,
- prijazna prodajalka,
- dež,
- voznik avtobusa, ki je odzdravil,
- šolska tajnica, ki vedno pove kaj novega,
- ciklama na hodniku,
- prijateljičina fotografija,
- balerinke,
- zvončki na maminem vrtu,
- sveža limonada,
- esej, ki ga moram odpisati,
- misel za lepši dan,
- novo odkrita kavarna,
- navdušeno vreščanje na hodniku,
- sprehod v temi,
- krema za roke,
- labella,
- postelja,
- novi uhani,
- note, ki jih najdem v predalu,
- klavir,
- doooolg sprehod,
- stare fotografije,
- misel na morje,
- dobra knjiga,
- cimrino navdušenje,
- lizika,
- sončni žarki,
- nove nogavice,
- skutino pecivo,
- periodni sistem elementov,
- rukola,
- skupinsko branje maturitetnih knjig,
- dober svinčnik,
- mail od prijateljice,
- pogled skozi okno,
- milka z lešniki,
- žlica medu,
- pravi čaj,
- prijateljičina pisava na kuverti,
- ravnateljeve besede,
- rdeči listki,
- svež parfum,
- osvežilni robčki,
- nenajavljen obisk,
- sosedino trkanje po vratih,
- pižama,
- prijazna soseda.

Sčasoma se bo ta seznam dopolnjeval. Verjetno se bo na njem znašla še kakšna nenavadna stvar. :)

2 komentarja:

Hvala za tvoj komentar! :)