nedelja, 5. maj 2013

Brez veze

Brez veze, a ne. Takrat, ko bi se človek moral učit, mu gredo po glavi vse misli in ideje, ki bi lahko priplavale na površje recimo takrat, ko sedi na avtobusu in počne nič ali pa zgolj opazuje naravo (ali pa beton) skozi okno.

Naprimer:
Katero majico bi lahko dala med tiste, ki so odslužile?
Kakšno čestitko bi naredila za poroko, ki se bliža?
Zakaj že sto let nisem ničesar napisala v beležko za nič in za vse?
Kakšen šopek rož bom naredila ob koncu tedna, ko bodo okrog hiše zacvetele prve ivanjščice?
Kaj bom otrokom povedala o don Bosku, ko se bomo peljali na srečanje z njim?
Kam sem založila tist ta super rdeč kuli (ki ga, mimogrede, ni že več kot tri mesece)?
A bo jutri kavomat na faksu delal, al ne (stanje obsedenosti/odvisnosti?!)?
Zakaj sem morala tisto orhidejo dat v predprostor, če sem pa vedela, da ji bo škodovala tista lega (in se je uboga lepotica prehladila, posušila in včeraj sem jo dala med bio odpadke)?
A se mi bo letos na morju dalo vstat ob 4h zjutraj, da bom šla na hrib gledat sončni vzhod?
Kaj mi krade večerni čas, ko sem včasih požirala knjige, sedaj pa...(visim na računalniku in ponavadi ne delam nič pametnega in koristnega)?

Mogoče je čas, da stisnem "objavi", pospravim računalnik spat in se spokam brat knjigo. Pa ne kar eno. Knjigo za faks.




4 komentarji:

  1. res lepo pišeš neža. všeč mi je ker je tko, preprosto ampak vseeno se mi zdi, da se vsak tukej najde :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej Neža, ti ne veš, kok te razumem! Se mi dogaja, redno. :-/

    Upam, da ti je uspel prebrat! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, nekdo, ki me razume! Hvala, Bella! :)

      Sem sla brat in delat za faks, pa mi je vseeno ostalo se za danes...in jutri.

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar! :)