torek, 26. avgust 2014

Trojka

Ne, nisem igrala košarke (že dolgo ne, pa tudi kadar sem jo, mi ni šlo preveč dobro od rok :)).

Danes, ko sva z A. ob kavi spet reševali svet, me je spomnila, da ima moj blog danes rojstni dan.

Takšen plan sem imela, še v nedeljo, da bomo v ta namen jedli torto (razlog je čisto upravičen, a ne?!), pa se je izcimilo drugače. Saj veste; človek obrača, Bog obrne.

Kljub vsemu pa sem naredila eno hitro torto. Kar tako, iz washija in malo črnega kulija. In strašno mi je všeč. Pa še obstojna je. In ni se mi treba sekirat, da bi se kje poznala.

Spet sem pomislila, zakaj je nastal blog in se natančno spomnila Tamarinih besed, ko me je nevede prepričala v to.

Ponovno in zopet in znova sem hvaležna in vesela, da ga imam.

In vam in vas, ker se vračate. In skupaj z menoj verjamete v sonce!


4 komentarji:

  1. Čestitke :)
    Tudi vsi mi, ki zahajamo sem, smo hvaležni Zate in za Tvoje besede, ki prinašajo s(S)once... Privošči si tudi kak tak košček torte, ki se more kje poznat' ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, draga Umiriti srce, za tako lep in srčen komentar. :)
      Hehe. :) Danes je bila ena taka torta, ki se ima kje poznat. ;) In strašno dobra je bila! :)

      Izbriši
  2. Vse najboljše ob tretjem rojstnem dnevu bloga! Res Te je lepo brati - se človek kar malo "naleze" hvaležnosti za vse okrog sebe... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za čestitke! :)
      In hvala za tako lep kompliment. Saj včasih je težko in se moram prav zavestno ozret naokrog in videti, kako veliko stvari je dejansko okrog mene - in za vse to sem lahko hvaležna.

      Hvala tudi Tebi, ker se vračaš! :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar! :)