sreda, 18. februar 2015

Čestitkanje

No, takole. Že kar nekaj let se mi papirnati material nabira v vseh možnih in nemožnih predalih, pa še veliko drugih pripomočkov za ustvarjanje, ki jih bolj ali manj uporabljam. Redno. Samo kazati si nisem upala vseh teh mojih ustvarjanj, ker drugim ustvarjalkam ne sežem niti do kolen. Zato sem raje samo tiho opazovala in občudovala njihove izdelke.

Ko sem si mesec nazaj kupila Sizzix, pa sem dobila spodbudo, naj kaj objavim. Hvala, Sara. :)

Torej. Sizzix je samo osnovni, začetni set in drugih šablon pa (še) nisem kupovala - da ne bi naenkrat preveč zapravila.

Štiri čestitke sem samo naredila od takrat (ker sem večino vmesnega časa preležala) in niso ravno vrh. Nekaj pripomočkov bom gotovo še morala dokupit, da se bom približala tistemu, kar zares želim imet v roki, ko čestitko končam. :)


 Tile stonogi brez nog za Žana in Jakoba sta nastali istočasno,
kako sem ju uspela tako različno pofotkat, pa ne vem. :)
Na Jakobovo sem kasneje dodala še dve polperli - na začetku in koncu imena.
Končne fotke pa nimam.


Čestitka večjega formata za abrahamovko ...


 ... z rožicami, ki sem jim privihala cvetne listke. :)


In še ena hitra ob rojstvu Filipa,
ki je na svet prišel na sv. Valentina.



Naslednjič pa se bom že bolj potrudila, obljubim. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)