ponedeljek, 16. februar 2015

Dohtarji

V zadnjih dveh tednih sem bila toliko okrog dohtarjev, kolikor prej nisem bila v dveh letih skupaj.
Prav zanimivo mi je bilo pošpegat v kartoteko in analizirat datume. Nekaj malega februarja 2012, pa avgusta 2013 zaradi izpuščajev na roki in potem do konca januarja 2015 nič.
Angina. In potem čez dva tedna spet. Vzame bris, pošlje v laboratorij in pravi, naj pridem nazaj čez kako uro. Potrjena angina (za razliko od zadnje, ki ni bila potrjena). Bakterijska. Kar tako, da mi ni dolgčas in da lahko mislim na to, kdaj moram vzet antibiotik.
No, je pa za nekaj dobro. Končno sem zamenjala osebno zdravnico, kar sem nameravala že dolgo. Šolska ima toliko dela, vedno kadar sem bila tam, da me je odpikala v par minutkah (in moji dve sestri enako). Višek je bila še neprijaznost sestre v četrtek zjutraj, ko sem klicala v zdravstveni dom. In ravno ta me je napotila v dežurno. Pa je najprijaznejša zdravnica iz četrtkove dežurne postala moja osebna zdravnica. V vsaki slabi stvari je tudi nekaj dobrega. Upam, da jo bom v ambulanti čim manjkrat srečala.


2 komentarja:

  1. Joj, nič mi ni všeč tale roza listek in vzrok zanj... Tisti spodnji je ima pa tudi en mal zdravilnega učinka, ane? ;) Seveda v kompletu z obiski avtorja. Iiiiii :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, spodnji listek ima skoraj nadnaravno moc - v katerikoli situaciji. Ce je pa avtor se na obisku, potem je pa sploh najleps. :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar! :)