ponedeljek, 15. junij 2015

Konec in začetek

Nisem izpuhtela, le dela je veliko.

Zaključili smo veroučno leto in prav prijetno mi je bilo podpisati v povprečju super spričevala. Za mero realnosti dveh še nisem podpisala, dvema pa pripisala posebno pohvalo.


Z mami sva vodili birmansko skupino in najinima birmankama in birmancem sva ob koncu naših srečevanj podarili knjižne kazalke in čokolado.
Knjižne kazalke sem izdelala sama, po fotografiranju pa sem jih še plastificirala. Idejo za ozadje moških knjižnih kazalk sem dobila pri eni od Sarinih čestitk in si jo sposodila. :)





V soboto je šel moj mali veliki brat k sveti birmi in letos so birmanci in botri namesto naprsnih šopkov nosili golobčke. Sva jih izdelala z Jernejem in prav lepo so izpadli na njihovih rdečih oblačilih.



V Logatcu je v času priprave za birmance tudi reden verouk in ob koncu leta so se birmanci katehistinji zahvalili z zahvalno vizitko, ki sem jo izdelala. Enako je brat podaril svoji botri. :)





Pred tem pa sem izdelala še za prijateljico dve zahvalnici, ki ju je podarila mentorici ob koncu prakse in starejši gospe v spomin.




Gospa, ki je dolga leta skrbela za cerkveno petje v naši župniji pa danes praznuje 80 let in v soboto smo ji šli zapet podoknico. Da ne bi šli praznih rok, sem izdelala čestitko in šopek iz domačih turških nageljnov. Šopek žal ni doživel fotografiranja, je bil pa lep. :)


In seveda bi sedaj, ko je konec prijetnih dolžnosti, najraje še naprej delala prijetne nedolžnosti. :)

Pa se moram lotit izpitov ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)