sobota, 12. november 2016

Vabila za abrahama

4. 12. praznujejo sami strašno fejst ljudje ;),
med njimi tudi jaz in moj tast. :)

Malo za hec, malo zares. ;)

Letos bo oče mojega moža srečal Abrahama,
čeprav se mu to nikjer ne vidi in ne pozna.

V začetku oktobra sva malo podebatirala,
kakšna vabila bi približno imel,
potem sem v glavi sestavila eno predlogo
in tako dolgo iskala vse pripomočke,
da sem jih tudi dobila. :)

Ko sem dala na papir,
je bil navdušen.

Z Jernejem sva rezala,
barvala, lepila,
Brane pa je za v notranjost
napisal vabilo - krasno pesem,
ki poveže celo njegovo življenje
in grozdu na vabilu primakne še dodatno vrednost:
"Jagoda na grozdu, prijatelj, si ti..."

Vabila so v večini že pri naslovnikih,
zato jih lahko pokažem tudi tu.

Tudi vabila lepim v novembrsko galerijo -
kvadrati in krogi s šivi.



3 komentarji:

  1. Neža, krasna vabila si izdelala! Ravno primerna za ta čas.
    Zelo mi je všeč tudi fotografija, ki si jo posnela.
    Vidim, da sem veliko zamudila, od kar se nisem oglasila.
    Nadoknadim! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Valentina. :)
    Fotko pa je naredil moj mož. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Živjo Neža, hvala za današnje prijetno druženje! Kot vidiš, sem že na obisku na tvojem blogu - z veseljem pridem spet :-) Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)