nedelja, 6. november 2016

Hitro teče čas

Ne vem, kam teče čas
in kako naj ga ujamem.
Pa to se mi je večkrat že zgodilo
in verjetno se mi bo še kdaj.
Medtem ko hodim na faks
in poslušam zanimive stvari,
ki si jih hočem čimbolj zapomniti,
najino dete veselo brca v mojem trebuhu
in me opozarja, da je vsak dan večje,
da je dan D vsak dan bližje.
Zadnjič mi je na ultrazvoku prav elegantno pomežiknil,
naš dojenček.
Vsak konec tedna z Jernejem prebirava knjigo,
ki sem jo po pošti dobila od moje najljubše blogerske mtke - kot se sama rada imenuje,
mtke uri.
In danes je zahvalna nedelja
in sem spet hvaležna.
Za vse, kar prejemam,
za vse, kar imam,
za vse, kar sem.




1 komentar:

  1. Zahvalna nedelja nas vedno znova spomni, da se zahvalimo za vse darove, ki jih prejemamo, kar imamo in kar smo. Naj ti čas teče čimbolj prijetno in naj bodo dnevi pričakovanja čim lepši in čim nežnejši!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)