torek, 16. januar 2018

CCT #1

Prejšnji teden mi je uspelo naredit voščilnice za izziv odštevanja tednov do letošnjega božiča, žal pa mi je zmanjkalo časa za objavo, da bi lahko voščilnice tudi linkala na njihov blog.

Tako danes samo objavljam, da dokažem, da sem res bila pridna, svojih prvih 6 božičnih voščilnic, ki že potrpežljivo čakajo na december. :)

Izdelala sem jih po sledeči skici:


Barve so modre in rjave, pač zimske in malce toplejše. :) Na vse sem toplotno embosirala Tinin napis in dodala lesen gumbek za srečo. Zaradi napisa in kvadrata s šivom lepim tudi v januarsko galerijo Najlepšega para.






Sedaj pa že premlevam v glavi novi izziv z barvami in upam, da tokrat uspem tudi objavit, kar bom zložila skupaj.

Krasen dan ti želim in hvala za vsak obisk mojega bloga - veliko mi pomeni. :)

6 komentarjev:

  1. No vidiš Neža, porodniška se končuje, ti pa vedno bolj aktivna :)))! Vse so mi všeč, gumbek za srečo pa itak zmaga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nic zato ce ti ni uspelo sodelovat na izzivu. Glavno kar steje je zaloga. Vztrajaj. Splaca se. Verjemi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep kupček je...všeč so mi barve, ki si jih izbrala in njihova eleganca...

    OdgovoriIzbriši
  4. No, pa si začela polniti škatlo z božično-novoletnimi voščilnicami. Pridna :) Preproste in zelo lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  5. krasna serija, obožujem takšne variacije! pa še gumbek!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen prazničen paket voščilnic. Super si poustvarila skico. Nikar ne obupaj, ob koncu leta boš imela lep kupček prazničnih za na pošto. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)