sreda, 10. januar 2018

Dobre misli

Na skupnem mailu od razreda, ki je sicer sedaj že za eno leto bolj izobražen, kot sem jaz (pa še vseeno so to moji sošolci, ki jih zelo pogrešam), sem izvedela, da je eden od profesorjev resno zbolel in Helena je takoj predlagala, da mu pošljejo kakšno voščilo z dobrimi željami po čimprejšnjem okrevanju.

Hitro sem ji pisala, če lahko voščilnico jaz izdelam in tako sem danes med Izakovim dopoldanskim spancem uspela naredit voščilnico. Uporabila sem Sizzix kvadrate ter Sizzix kaktus, napis pa sem sestavila iz Tininih štampiljk. Barv ni bilo težko izbrat, saj sem takoj pomislila na vijolično-lila, ki je barva upanja, zraven pa sem skombinirala še rumeno, njeno komplementarno barvo.

Ko sem jo postavila in zlepila skupaj, mi je v desnem zgornjem kotu nekaj manjkalo, zato sem dodala še tri kristalčke, da malo zaokrožijo celoto.

Voščilnica gre že kar danes na pot, da jo bodo sošolci napisali in poslali profesorju.

Jaz pa jo prijavljam na izziv pri Keti ter pripenjam v galerijo Najlepšega para - ko bo spletna stran spet na voljo (zaradi uporabljenih štamplijk).

Vam pa želim krasen dan in zvrhano mero zdravja.





4 komentarji:

  1. Joj, kako lepo si uporabila Sizzix šablono kaktusa. Meni je krasna in jo imam v svoji zbirki ampak se čisto premalokrat spomnim nanjo. Hvala, ker sodeluješ na mojem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa gesta in drobna pozornost za profesorja v obliki krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa in profesorju si z njo, v imenu vseh vas, poslala čudovito spodbudo...

    OdgovoriIzbriši
  4. lepa gesta in super barve, pa še s pravim pomenom!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)