nedelja, 5. februar 2012

Drugačna tedna

Začenja se nov teden in želim si, da bi bil vsaj približno tako uspešen, kot je bil prejšnji. Teoretični uvod za psihologijo je bil napisan že en dan pred rokom (čeprav se s tem ni za hvalit...), tudi poročila za vaje iz kemije so bila tip top in v četrtek zvečer sem si prav oddahnila, ko sem vse spravila pod streho. Uau, sem si rekla, čeprav sem bila tako utrujena, da sem takoj padla v posteljo in zaspala. V petek sem šla v šolo z nekim občutkom lahkotnosti in zadovoljstva.

veter v laseh in svoboda svoboda svoboda!
Normandija, Francija 2011
foto: Teja Jereb


Za ta teden ni takšnih velikih nalog, kot so bile v prejšnjem in tudi ne bo rutinskih naslednjih 5 ali 6 dni. Že Prešernov dan spremeni rutino tedna, potem pa se bo v četrtek odvila še predmatura in v petek se bom sprehodila po kakšni izmed faklutet. No, po eni. Pravzaprav niti ne vem, ali naj se tega veselim, ali ne. Gneča bo, pa vsi bodo hlastali po informacijah o študiju, pa profesorji bodo gotovo tako olepšali vsako stvar itd., realna slika se bo pa pokazala čez kakšno leto. Verjetno. Kakorkoli, Filozofska me pričakuje in tale teden, ki prihaja, mi je že sedaj všeč, pa naj bo petek dober ali pa slabši dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)