nedelja, 24. junij 2012

Glavobol in še kaj

Glavobol me daje. In ne, nimam mačka, ker za mačka ni razloga. Ker konkretno nisem feštala že skoraj eno celo leto. Pa se ne morem odločit, če mi je to dobro, ali pač ne. Ah, kakorkoli. Glava me od razglabljanja zagotovo ne bo nehala bolet.

In nasploh sem čudna danes, totalne bedarije me zamorijo in spravijo v neprijetno počutje. Takšno počutje, ki mi gre na jetra, tako zelo, da bom šla kmalu spat za dve uri, da prespim.
Nekaj časa nazaj sem bila še zelo proti temu, da je treba stvari prespat in da si naslednje jutro OK. Ker sem zagovarjala dejstvo, da moraš stvari premleti v sebi in jih umsko doumeti, prežvečiti in potem pozabiti. Zadnje čase mi to spet jemlje čisto preveč energije, zato grem raje spat, čeprav si še pred nekaj meseci nisem mislila, da bom kdaj dejansko to počela.
Sploh zato raje prespim zadeve, ker se mi itak ponavljajo trikrat ali štirikrat na teden. Vsaj tolikokrat. Včasih tudi sedemkrat (še dobro, da ima teden samo 7 dni). In je res škoda, da bi vsakič znova umsko premlevala stvari, ki sem jih itak že n-krat, pa mi ni dosti pomagalo. Bljak.

Me pa čudi, da nisem poleg tega čudnega počutja še tečna. Se mi zdi, da nimam energije, da bi bila še tečna zraven vsega, ampak še dobro, ker ni pošteno do ljudi okrog mene, da bi morali prenašati še mojo tečnobo.
No, bila bi pa tečna, če bi bil današnji dan tak, kakršen je bil včerajšnji. Po zavesi so se namreč sprehajale moje nove cimre, najprej le nekaj, potem pa ogromno novih cimer, mravlje. In ko sem pogledala na okensko polico, jih je bilo tam malo morje. In potem sem sesala in sesala in šla ven gledat, od kje te mravlje in ugotovila sem, da jih je po fasadi za manjši ocean in so očitno nekje našle špranjo, skozi katero so prišle na moje posestvo. Čudno, da niso prišle skozi okno, ki je skoraj ves čas odprto. Ne, so si otežile zadevo. Jaz pa ne. Biokill, pa gremo. Sedaj razumem sindrom pridnih žensk, ki po njivah strašijo s tistimi špricami.

Ah, čudna je tale objava. In kar nekaj stavkov se začne z veznikom. Ni mi všeč tak način pisanja, samo danes mi žal ne gre drugače. Grem prespat.

Ja, pa še res je!
In many ways.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)