ponedeljek, 18. junij 2012

Ko te sedem kilometrov spravi na realna tla

No, tako. Zadnjič sem šla laufat. Nazadnje sem za sprostitev tekla marca, se mi zdi. V Dolini.
Prejšnji teden sem šla na svojo turo med medvede, tukaj, doma.
In žalostno razočarano ugotovila, da sem fizično nesposobna za teh mojih ubogih 7 km do avtoceste in nazaj. Še manj pa psihično.

Očitno bom morala začeti spet nabirat kondicijo in to korak za korakom. Počasi. In spet začet skrbet za svoje zdravje, ker mislim, da to nikamor ne pelje. Obup.

Danes bom šla ponovno, ampak bom turo skrajšala. Samo do "jelenčka". In to turo ponavljala, dokler je ne bom pretekla brez problema, v spodobnem času. Šele nato pride na vrsto avtocesta.
Če sama ne poskrbim zase, kdo pa bo?!

2 komentarja:

  1. Oh, Neža. Laufanja raje ne komentiram. Letos sploh še nisem začela! In moja kondicija že vrsto let ni bila tako na psu. Obup. Ampak ni prave volje in motivacije. In ne, nihče namesto mene ne poskrbi zame. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bosta prišli, prava volja in motivacija. :) Ko bo pravi čas. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)