sreda, 25. julij 2012

Počitnice in še kaj :)

No, tako, dragi moji.
Sem na počitnicah, imam se lepo, brskam po internetu, berem svoje najljubše bloge, gledam filme, delam čestitke, kuham, pečem, pospravljam svojo sobico, pišem smse, pogrešam ljudi, ki bi jih rada ob sebi, pa jih ni, ker se potepajo.
Ena jutri pride, druga gre. Tretja pride takrat, ko jaz spet odhajam. Ah, nikoli se ne bo končalo to nenehno lovljenje.
Je pa to po eni strani pravzaprav čisto OK, ker imam čas zase, da sem se po nekaj letih spet malce ustalila in zadihala.
Premalo časa zase mi vedno dela preglavice, ker jaz nisem več jaz, nemirna sem v sebi, ves čas me nekaj grize, z ničemer nisem zadovoljna. Res sem vesela, da je prišlo tole obdobje med zaključkom gimnazije in pričetkom fakultete, ker je bilo nujno potrebno za moj obstoj. Sicer imam raje trenutke zase vsak dan po malo, kot pa po nekaj letih dva meseca, a očitno je bilo tudi to za nekaj dobro. :)





Pa ja. Ob pisanju tele objavice ne morem mimo dejstva, da se je obisk na tem mestu zeeeloooo povečal, vesela vesela vesela sem. In hkrati začudena, ker so v tem tednu prevladovali obiskovalci iz ZDA in Brazilije. Ne vem, a se kdo uči slovenščino in trenira branje (tako kot jaz spremljam nekaj španskih blogov, da mi španščina ne potone v pozabo:)), ali pa revčki dajejo vse v google translate - upam da ne, da si ne bodo česa napačno predstavljali. :)
Vsekakor pa sem vesela vsakega obiska in vsake misli, ki jo pustite tu. Ali pa poveste, zapišete kje drugje. :)
In ker bo zelo kmalu že eno leto od rojstva tega mojega novega prijateljčka bloga, intenzivno razmišljam o tem, kako se bo malce prerodil, kaj bom novega uvedla, da bo prijetno meni, da bom še raje pisala in da boste vsi, ki se tu ustavite, še vedno radi prihajali. Nekaj idej se je že porodilo, a za enkrat naj ostanejo še skrivnost. Bomo videli, kako bodo dozorele v glavi in če bodo dobile priložnost zaživeti. :)


Imejte krasen večer. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)