torek, 31. julij 2012

Včasih

Včasih ostanem brez besed. Včasih tudi moje misli zamrznejo. Ta včasih se mi pripeti ravno takrat, ko človek na drugi strani pričakuje moj odziv, ali pa ga želim sama dati, pa ga ne morem. Ker se mi zdi, da bi bilo vse, kar bi v tistem trenutku lahko spravila iz sebe, popolnoma brez veze.

Včasih se nekaj časa ne dogaja nič. Vsaj ne nič slabega. Potem pa se vse strese nate v pičlih dveh ali treh dneh, da še sam ne veš več, kje se te glava drži. Verjetno je tako zato, da se spet zaveš, da ni vse popolno, da ni vedno vse tako zelo dobro, kot se ti zdi, oz. da ta "dobro" ne more ves čas trajati.

Včasih tudi pisati ne morem. Ker bi rada vse povedala, preveč na enkrat. Samo zato, da bi šlo vse ven, da mi ne bi bilo treba držati zase. Pa bi to bilo preveč zmedeno, preveč nepopolno, predolgo.

Vem pa nekaj. Da ti je vedno naloženo le toliko, kolikor lahko preneseš...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)