nedelja, 26. avgust 2012

Prvo leto



No, tako zelo vesela, da bi si za to naredila torto, nisem, vendar pa je vseeno zelo lep občutek, ko  pomislim, da je pred natančno enim letom nastal tale blog.

Že takrat sem zapisala, da sem potrebovala "brco od zunaj" - Tamara, hvala še enkrat! :)

V enem letu je bloganje skoraj postalo moj način življenja. Začela sem redno brati druge bloge, kadar nisem za računalnikom velikokrat razmišljam kaj in na kakšen način bi zapisala na blog, edino fotk se še nisem naučila deliti z vami. Verjetno je krivo tudi to, da se reees premalokrat spravim fotografirat (tudi v neblogerskem življenju se moram naučiti večkrat zabeležiti kakšen trenutek...), ne glede na to, da je telefon z dobrim fotkičem vedno pri roki, ali pa bi si kadarkoli lahko sposodila sestrinega nikona...

Torej prva naloga za naslednje leto bloganja: več objavljenih fotk.
Druga naloga: novosti, ki pridejo v kratkem...

2 komentarja:

  1. Ooo, kakšna lepa obletnica. Čestitam! In še na mnogo čudovitih objav:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uiii, hvala, Petra! :)
      Vsak tak lep komentar mi da še veliko novega zagona! :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar! :)