petek, 21. september 2012

Še bolj super dan :)

Verjetno se še spomnite, da zelo rada pišem sezname. Zase namreč. Da česa ne pozabim kupit, da česa ne pozabim naredit, da česa ne pozabim oddat, povedat, uredit, ...

Zadnjič sem začela pisati objavo in v njej seznam vseh najbolj kulskih stvari v tistem dnevu. Pa mi ni šlo. Ni bilo povezano, ni bila lepa celota. Pa drugič. :)

Se pa piše v moji beležki seznam tem, ki jih moram, preden jih "natipkam in objavim" sama še malo obdelati in dodelati v sebi, pri sebi. In potem bodo zagledale luč sveta. Bomo še videli kdaj.

Razmišljam pa, da bi morda morala začeti pisat seznam najboljših dni, ki jih doživljam. Vsak dan me presenečajo različni ljudje, pogovarjam se z mnogimi, veliko jih samo srečam, pozdravim in grem naprej svojo pot. Pa me vsak po svoje vseeno zaznamuje...

No, danes je bil res enkraten dan in žal mi je, da ga nisem zabeležila s kakšno fotko. Odsev v Ljubljanici bi bil na fotki čudovit. (A nisem ravno kakšen mesec nazaj obljubila, da bom bolj redna fotografinja?!)

In če sem zadnji objavi dala naslov "Super dan", potem naj ta nosi naslov "Še bolj super dan". :)

fotka ni od danes,
ampak muffini so pa bili. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)