ponedeljek, 22. oktober 2012

:)

13. oktobra zadnja objava...
Uf, daleč daleč je že ta 13. oktober, pa se mi je v tem času zgodilo ogromno lepih stvari. Vsak dan sem želela kaj zapisati tudi na tem mestu, pa nisem našla besed, s katerimi bi opisala vse, kar se mi dogaja.
Na poseben način sem preživela čisto vsak dan, ki je minil od takrat in niti za enega mi ni žal, da je bil tak, kakršen je pač bil.
Dogajajo se mi lepe stvari, okrog mene so super ljudje, vesela sem, srečna sem.
Počutim se blagoslovljeno!
V zadnjih dveh mesecih opazujem, kako se moje življenje po delčkih sestavlja skupaj v eno veliko smiselno celoto - če ga le želim živeti v vsej polnosti in vsakemu dnevu dati priložnost, da je najboljši.
Pa ti, mu boš dal/a priložnost, da bo (ta dan) najboljši?


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)