torek, 23. oktober 2012

Keywords 1

Na nekaterih drugih blogih, ki jih bolj ali manj redno prebiram, sem že večkrat opazila, da na vsake toliko lastniki blogov objavijo keyworde, preko katerih obiskovalce pot vodi do njihov zapisanih misli in razmišljanj.

Sama sem v našem super bloggerju tudi to rubriko večkrat pogledala že od samega začetka bloganja, zadnje čase pa se včasih res nasmejim določenim besednim zvezam, ki jih ljudje vpisujejo v iskalnike in jih le-ti pripeljejo na tole spletno mestece. :)

Spodaj jih je nekaj - tistih, ki so me nasmejali in tisti, ki so me začudili. Pa seveda tisti, ki so bili vtipkani najbolj pogosto. :)


verjamem v sonce - jaz gotovo, a ti tudi?

želimlje-španija - bila je čudovita ekskurzija lanskega septembra. :)

misli - ... si šele na pol poti, ki si jo sposoben prehoditi.. - takrat, ko ne zmoreš niti koraka več!

odvisnost od kave - želim si, da je ne bi bilo, pa kaj, ko kava tako omamno diši in ima predober okus!

sonce misli - ali misli o soncu?! ;)

blog verjamem v sonce - ja, tudi tako me najdete. :)

prstana - enkrat sta pa res bila na fotografiji pod objavo, ja.

pridiga v stični janez rus - res je bila lepa in se je dotaknila marsikaterega srca. Tudi mojega. :)

feri lajinšček sonce - mimogrede; Lainšček. Brez J-ja!

ti zaželeti dobro jutro - prav vsako jutro!

pracka pika - pojma nimam, kaj bi to pomenilo?!

cigan ludvik - zelo prijeten možak, ki je pred dobrim letom eno popoldne delil z nami. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)