sreda, 22. januar 2014

Dobrodošla!

Moja mami je kupila copatke že septembra. Balerinke z rožicami. Pa sploh nismo vedeli, če bo punčka.

In včeraj sem dobila sms: "Punčka je!!" No, očitno je mami čutila, da bodo balerinke prava izbira.

Njena mami mi je celo gimnazijo napovedovala, da kako bom jaz imela otroke zelo zelo hitro, pa se je obrnila napoved v njen prid. ;)

Julija, ko smo bili na Lošinju, sem dobila sms, ko je njena mami vsa navdušena sporočila, da jo/ga z očkom pričakujeta.
In smo se veselili z njima še vsi mi in nazdravili.

Včeraj pa je prišla. Vsa lepa, čudovita in svet se je veseli!

Dobrodošla, draga R.!

Rokica ni njena.
Z veseljem pa čakam dan, ko se bova spoznali. :)

2 komentarja:

  1. Hej. Nominirala sem te za Liebster Award, zato vabljena na moj blog.

    LP,
    PikaFlika ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, nominirala sem te za Liebster award. Več si lahko pogledaš tule: http://storywanderlustgirl.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)