torek, 28. januar 2014

Oblek'ca

V njej sem prvič in verjetno tudi zadnjič dirigirala Gaudeamus igitur.
V njej sem odplesala slavnostno četvorko, pa še nekaj standardnih plesov.
V njej sem tekla po Unionski dvorani.
V njej sem se slikala s svojimi ljubimi gimnazijskimi sošolkami.
V njej sem se počutila kot prava maturantka.

Narejena je bila točno po merah, da sem se v njej počutila najbolj udobno.
Zato je ne želim prodat, pa čeprav je tako čudovita, da je škoda, da jo imam že drugo leto skrbno pospravljeno v omari in da jo oblečem takrat, ko mi to zapaše.

Če poznate kakšno dekle, ki nima dovolj denarja, da bi si privoščila svojo (maturantsko) obleko, ali pa je ne dobi, ali pa ji je ta preprosto všeč, ali pa ... sem pripravljena svojo posoditi. :)

V grobem bi ustrezala številki 38/40. Za dodatne mere in podrobnosti pa se oglasite v komentarjih ali pa na mail: nezka.ve@gmail.com.

Vesela bom, če se bo še katera v njej počutila kot prava dama!





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)