četrtek, 31. marec 2016

Tako je to

Je že tako v življenju, da gredo ene stvari navzgor, druge pa navzdol.
Ker pa smo v velikonočnem času, se trudim živet tako in gledat v velikonočno jutro, ne na veliki petek.

Kar veliko stvari se je nabralo za delat in hvaležna sem, da se določene stvari urejajo, ker je srce zato mirnejše.

V zimskem vrtu so skalila semena in pravi užitek jih je gledat, kako rastejo.

Komaj čakam, da posejem še rožice v tisto starinsko samokolnico, ki mi je padla v uč prvič, ko sem jo videla in zdaj uboga sama in osamljena čaka poleg hleva, da pridemo in se lotimo vsega... Pa tudi jagode komaj čakam, da naflancam, ker se bodo drugače zadušile v lončkih, kjer čakajo na nove dobre čase.

In upam, da bo tale gerbera letos uspela. Jernej mi jo je prinesel kar tako, mimo vseh praznikov in vesela sem je.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)