četrtek, 7. april 2016

Še marčevski projekt

Marca sem se lotila projekta "torba" ker sem si pač zamislila, da bi si jo sama zašila.

Kupila sem skaj, pa bombaž (ki ga je izbral Jernej :)) in potem mi je zrisal kroj, jaz pa sem se usedla in šivala. No, pa vmes je tudi on poskusil, ker sem bila parkrat na robu obupa, medtem ko se je cvirn vztrajno trgal - veliko se moram še naučiti. :)

Veliko živcev mi je požrla, priznam, ampak na koncu sem kar zadovoljna. :) Za prvo torbo je dobro. Vsaka naslednja pa bo še boljša. :)

In fotke niso ravno fantastične. Tudi to bom še izpilila. :)


5 komentarjev:

  1. Škoda, da so temnejše slike, vendar kljub temu lahko rečem, da ti je dobro uspela :) a si jo ročno šivala? Mogoče mi znaš povedat, koliko te je stal celoten porabljen material?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Šivala sem jo na šivalni stroj, ročno bi šlo verjetno še veliko počasneje in še več živčkov bi natrenirala. ;)

      Takole na grobo bi rekla, da je šlo za 15€ materiala (vključno s kovinskimi deli, ki držijo torbo skupaj s pasom in mehanizmom za zapenjanje), no, pa še dve igli, ki sta se mi zlomili. ;)

      Izbriši
    2. Saj zaradi tega sem vprašala, ker sem enkrat šivala s strojem in sem skorajda zlomila iglo zaradi tršega materiala. Upam, da boš tudi naslednje DIY torbe delila z nami :)

      Izbriši
    3. Igle sem sicer kupila prav za usnje (debelina 90), pa mi je potem rekla prijateljica, da bi od 100 do 120 bilo čisto v redu, ker bi se verjetno tudi mašina manj matrala... Vem za drugič. :)

      Izbriši
    4. Hvala za to koristno informacijo, to bo tudi zame prišlo v poštev :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar! :)