torek, 19. april 2016

Birmanskih 5

Zadnje dni je nor tempo in ves čas se nekaj dogaja.
Po pravici povedano, sem malce živčna - do poroke so še manj kot 4 tedni. V resnici je vse pod kontrolo in vem, da ne more it nič narobe, pa vseeno... A o tem kdaj drugič. :)

Pretekli vikend je bila na Brezovici birma in sem izdelala voščilnice za 5 birmancev. Nisem jih slikala na kupu, le eno spominsko fotografijo sem si ustvarila pri Jerneju doma. Moja bodoča tašča ima zelo dober občutek za dekoracijo doma (in še mnoge dobre lastnosti :)), tako da sem za fotografiranje porabila kotiček v "hiši" - po starem slovenskem poimenovanju - na klavirju. Še bom šla tja slikat svoje izdelke, mi je dovolila, da najamem prostor. :)

Ker sem bila malce v stiski s časom, sem bolj na hitro naredila, pa se mi zdi, da je vseeno izpadlo zelo lepo. Tudi Tinin napis iz komleta Tvoj dan se mi je zazdel primeren za na birmansko voščilnico. Rob sem naredila z dekoriranim robom, ki je povzel spodnji napis in ga povezal z golobčkom, znamenje za Svetega Duha.

Voščilnico pripenjam v Galerijo meseca aprila.


8 komentarjev:

  1. Opa a se boš ti poročila? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kakšna lepa in nežna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. iiijoj kako je lepa :-)) Všeč mi je močneje obrobljen del okoli reliefnega papirja, super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Andreja. :) Sem morala nekje malce presekat belino in rob embossiranega papirja se mi je zdel kot nalašč za to. :)

      Izbriši
  4. Zelo zelo je lepa in všeč so mi barve, ki si jih izbrala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)