nedelja, 8. september 2013

CIF

CIF ali Craft-it-forward igrico se je šla najprej mtka Uri, ki me je že v ponedeljek razveselila s čudovitim paketkom. No, prinesel ga je naš pismonoša, ampak izdelala in poslal ga je pa Uri. :)





Poslala je čudovit nahrbtniček z všitim srčkom
in še penast srček.
Za še več srčkov v tvojem življenju... je pripisala.

Sedaj pa se igrico igram naprej jaz. :) S (prvimi) štirimi, ki boste tu spodaj pustili svoj komentar (no, morda pa še s kakšnim komentatorjem več :)). Za vsakega bom pripravila manjše presenečenje in potem bo vsak pripravil svoje presenečenje štirim. In tako naprej. :) Velja tudi za tiste, ki nimate svojega bloga. :)
Se bom zelo potrudila, da bo kaj lepega in izvirnega. :)

7 komentarjev:

  1. Wooow nora ideja ;)..
    p.s.: velja samo tistim, ki imajo bloge?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      Ne, za vse. :) hvala za zapisan komentar, sem popravla gor v tekstu. :)

      Izbriši
  2. CIF idejo pa že nekaj časa občudujem in nisem točno vedela kako bi se vključila vanjo... Evo mene :):):)....

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra ideja :)
    Lp, Tjasha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tjaša, mislim, da še vedno nimam tvojega naslova.
      Prosim, sporoči ga, da lahko pošljem darilčka. :) Dokler nimam naslovov vseh sodelujočih tega namreč ne morem naredit. :)

      Izbriši
  4. Krasno! :)

    Prosim, sporočite svoje hišne naslove na moj mail: nezka.ve@gmail.com, da vam lahko pošljem darilčka, ko bodo pripravljena za potovanje. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)