ponedeljek, 4. marec 2019

Tulipani

Danes sem res nestrpno pričakovala poštarja, saj mi je prinesel novosti iz pomladne kolekcije Najlepšega para.
Po vseh izpitih, družinskih praznovanjih in virozah, ki so sledile, sem potrebovala malo premora in sedaj se tudi moja ustvarjalna kamrica v možganih ponovno prebuja. Prav veselim se, da bom otvorila vse nove pripomočke. :)

Te čarobne Tinine tulipane pa sem naredila kak mesec nazaj za tetino sodelavko, ki je praznovala 30. rojstni dan.

Najprej sem z oxidi pobarvala akvarelni papir, izrezala cvetove tulipanov in jih poškropila z v vodi raztopljenimi perfect pearls. Nekatere sem zalepila s 3D blazinicami, da imajo izgled kakor pravi. Zložila sem jih v šopek in povezala s špago.

Ozadje šopka sem poškropila še z malo rdeče barve, da sem razbila monotonost in pridobila malce globine.

Z veseljem jih pripenjam v galerijo meseca marca.





2 komentarja:

  1. Prav lepo se svetijo tulipančki! Mislim, da pri Tininih novostih sploh ne boš imela težav z idejami :)! Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Neža, kako čudovit in topel je tvoj šopek. Želim ti, da bi sedaj mirno obdobje trajalo in trajalo in da boš z ustvarjalnimi trenutki pocrkljala seb e(in s tem tudi nas ;-). Iz srca...hvala!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)