četrtek, 21. marec 2019

Polno vsega

Toliko misli se mi podi po glavi, mnogo občutij in vsega dogajanja zaznavam, da bi imela še pa še materiala za pisat osebni blog (kar je včasih tudi bil), pa mi besede kar ne stečejo.

Zato se bo očitno blog počasi zares prelevil v ustvarjalnega z občasnimi osebnimi objavami, pa v resnici mi je tako čisto všeč.

Tele tri voščilnice so že vse pri svojih prejemnicah. Čestitke so šle k eni diplomirani mamici, druge čestitke pa k moji magistrirani sošolki iz prvič prvega letnika magistrskega programa. Ja, tako je to, če se vmes zgodi porodniška, dve... :)
Pike poke na marjeticah smo poslali prijateljici, ki je slavila rojstni dan. :)







Tale slonček je izrekel dobrodošlico mali Lilijani, ki je prejšnji teden prijokala na svet.
Redko okrasim tudi notranjo stran voščilnice, tokrat sem jo.




Tale voščilnica pa je čisto izven standardnih mer, saj sem jo prilagodila glede na vsebino - pesem, ki jo je moj tast napisal za svakinjo (torej teto od mojega moža), ki je v torek praznovala 40 let. Presenetili smo jo doma, se zbrali v njeni dnevni sobi, medtem, ko je ni bilo doma, ko je vstopila, pa smo ji zapeli. Prav lepo smo se imeli, presenečenje je uspelo. :)







Vsi izdelki so narejeni s pripomočki Najlepši par, zato jih dodajam v Galerijo meseca marca.

1 komentar:

  1. Ooo krasne so! Marjetice so kot toplo sonce, zadnja z magnolijo mi je pa že oblika všeč, pa barva... Lepo pomlad ti želim ❤!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)