sobota, 1. oktober 2011

Španija, Francija in Italija...

...so bile vroče! In prav prijetno se je bilo nekajkrat ohladiti v morju, ki je ravno prav hladno, da se pravočasno spraviš iz vode, se stuširaš, preoblečeš in tečeš nazaj proti Akvariumu, da ti slučajno ne uide bus.

Pogled na marino, polno jadrnic me je odnesel v počitnice, ki so sedaj že nekje daaaaleeeeč nazaj.



In naslednji dan te peljejo na ogled flamenka v špansko vas... In na degustacijo sangrije. :) Do tistega dne Španija name ni naredila močnega vtisa, a ko sem 10cm pod odrom gledala elegantno žensko, ki je plesala in plesala, sem svoje mnenje popolnoma spremenila. Flamenko - temperamenten ples, poln strasti in čustev. Uau. Tako zelo me je navdušil, da bi si morda upala poizkusiti, če bi vedela, da bi mi morda pa le ratalo.

To je le delček potovanja, ki sem ga doživela v minulih dveh tednih. Morda kdaj drugič še kaj več.
Grem namreč lovit zadnji poletni sobotni večer. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)