sobota, 17. december 2011

Moja stena je lepša!

No, ko sem konec septembra prišla iz potovanja po Španiji, sem Živi na dolgo in široko prehvalila flamenco, ki me je zares zelo navdušil.

Še danes se z mislimi rada vračam v takoimenovano Špansko vas, kjer smo si ogledali predstavo flamenca in (takrat še ilegalno ;)) poskusili sangrio. Flamenco me je veliko bolj navdušil, kot sangria, zares.

moja zelo amaterska slika..zgolj za spomin. :)



No, niti v sanjah si nisem mislila, da me Živa tako resno jemlje, da mi je stvar prav zares zelo všeč.
In teden dni pred mojim rojstnim dnem mi je v petek zvečer ob najinem skoraj rutinskem čaju rekla, da ima jutri "ful biznisa", mora cel dan slikat. Malce mi je namignila, da bom končno dobila tisto sliko, ki mi jo slika že od prvega letnika... :)

In prejšnji teden se je oglasila. Z rdeče-črnim platnom in vrtnico. Uau! Res nisem pričakovala česa takega!


Morala sem premisliti, kje bi bila najbolj opazna in bi hkrati najbolje zapolnila prostor. In po dveh probah in nekolikšnem premikanju gobelina, je dobila svoje mesto na steni nad mojim klavirjem.
Da jo vidim vedno, ko stopim v sobo, da me napolni s svojo rdeče-črno energijo, da vidim skrivnostnost ženske na njej in da se spomnim na Živo... :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)