sobota, 17. avgust 2013

Life is good

V tejle kamrici že dolgo ni bilo napisano kaj daljšega. Kaj bolj razmišljujočega. Pa mi čisto paše, da je tako. Ko grem prebrat kakšno prejšnjo objavo, se vedno nasmehnem in si rečem, da mi prav nič ne manjka...

Pa mi res ne.

Krasen teden je za menoj.

Srečanje z gimnazijskimi sošolci in skok v Kolpo, pa malo gospodinjenja, obisk pri tetki, kino pod zvezdami s Tamaro in zdrav zajtrk na bone - na Trubarjevi, v prijetnem sobotnem dopoldnevu, ko se je Ljubljana kopala v soncu in ko je bilo po ulicah slišati veliko Angležev. Midve pa sva se sprehajali po naši čudoviti prestolnici s šalom okrog vratu. Danes me je večkrat prešinila misel, da se poletje počasi, a vztrajno bliža koncu. Dan je krajši, večeri so hladnejši in poletje vse bolj postaja takšno, jesensko, bi rekla.

Life is good, bi rekla Tamara. :)


(: tale lepotec je pa iz Lošinja :)

4 komentarji:

  1. Angleži <3 Ta beseda me je najbl navdušla. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, Neža, kera carka si ti! :)
      Se slišiva kej, da greva kšnga Edwarda najdit. ;) :P

      Izbriši
  2. Takšno je poletno življenje v prestolnici.Zanimivo in pestro:)Se strinjam s tabo,da se poletje bliža koncu.In na obisk prihaja tetka jesen v vseh svojih barvah.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! :)