sobota, 2. november 2013

Srečanje sestričen rodbine Milek

Lani smo se dobile spontano.
Letos pa smo srečanje sestričen rodbine Milek načrtovale.

V ponedeljek sem vsem 7 puncam, ki še spadajo pod naziv "sestrične rodbine Milek" (tj. moji dve sestri, pa 4 sestrične iz ene familije, pa 1 sestrična iz druge familije :)), poslala sporočilce, da se dobimo v petek zvečer pri nas. Povabila sem še k peki česa dobrega, obljubila pa sem čaj in nekaj zdrave ženske zabave.

Z Emo sva spekli muffine in naredili še zastavice :), na travniku sem (1. 11.!) nabrala cvetje, v drug kozarec smo prižgale svečko, zavrele vodo, v dnevno prinesle veliiiko škatel čajev in naš večer se je začel.

Krasno smo se imele. In še bomo ponovile. :)


 fotke so pa Helenine. :)







2 komentarja:

  1. Odgovori
    1. Če bi vedla napisat kšn pametn odgovor na ta komentar, bi ga že. Tko ga pa tud zdej ne bom. :P :D

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar! :)