sobota, 28. januar 2012

Feri Lainšček
MOJ LJUBI POTUJE


Moj ljubi potuje s klavirjem
na vlaku brez zadnje postaje,
v daljavo z njim note bežijo,
želijo še v druge si kraje.

Moj ljubi verjame, da veter
zapomni si vse melodije,
raznosi jih, kakor je treba,
najlepšo pa zame kje skrije.

Moj ljubi ve dobro, da vzamem
si pesem namesto zlatnika,
saj moje srce se napolni
z lepoto, ki vseh se dotika.

Moj ljubi me čakal bo zadnji
v svetlobi na koncu obzorja,
kjer note razpeta so jadra
v glasbi neskončnega morja.



 fotka je bila ukradena Heleni,
ki mi je že v četrtek misli usmerila
k Lainščkovim pesmim.
:)

Klavir. Note. Pesem. Morje. Srce.
Besede, 
ki ob danes nekajkrat prebrani pesmi 
vedno znova izstopajo 
in pobožajo dušo. 
5 besed, ki so hkrati moj svet...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! :)